søndag 21. september 2008

kort med nye stempler og puncher




Har gått til anskaffelse (måtte bare ha) av retroflowerpuncher i 3 forskjellig størrelser, samt stempler fra stempelglede.. da jeg så at du kunne stemple nydelige blomster og punche de ut med retroflowerpunchene ble disse som jeg synes var kjedelige før-punchene, plutselig veldig spennende!! og jeg synes resultatet blir nydelig. Veldig fornøyd med fargevalget her også, turkis er min yndlingsfarge btw ;) Dette var mitt første criss cross kort, kjekt med noe litt annereldes.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Kjempenydelig kort!
Jeg har også grunge-stemplene, og de er bare SÅ lekre. Og helt glimrende at de er tilpasset retro flower punchene.

Lille Meg. sa...

Helt utrolig nydelig kort. Håper bare jeg blir halvparten så flink som deg en dag.

Vibeke sa...

Nydelig kort:) Herlige blomster i lekker farge :)

Kristine sa...

WOW! så nydelig kort du lager! Du er virkelig flink :)