søndag 18. januar 2009

endelig noe nytt fra meg!




Her kommer endelig en oppdatering fra meg.. ble helt tatt av julestreset før jul, så de få tingene jeg lagde fikk jeg aldri tatt bilde av. litt sløv også..
Det første er relativt enkelt, her har jeg brukd prima swirls for første gang, så fin effekt! *smelt* må visst bare handle inn litt mer, selv om jeg synes de er dyre..

Har også prøvd meg på mitt aller første vintage kort, som er liftet (i stor grad) av Anne Kristine (Aksh). Hun er så dyktig på den stilen, og jeg trengte sårt å lære.. ble fornøyd da, når jeg hadde god inspirasjon så ble dette her med lag på lag ganske greit. kjekt å bruke gamle, flotte bilder også.
Nå ønsker jeg meg bare masse gammel "vintage pynt"...


5 kommentarer:

mumi sa...

Hærlige kort begge to :) Vintage kortet var virkelig flott og forseggjort :)

Nina sa...

Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

Det øverste kortet ditt er bare så lekkert *dååån* Og ja, swirls er dyrt, men aj som det gjør seg.

Misunner deg litt som får til å lage kort uten motiv, men det der ble jeg ganske så inspirert av.

Jonna sa...

Nydelige kort begge to! Vintagekortet var virkelig gjennomført.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Hei!

Her var det utrolig mye fint, og dette vintagekortet var nydelig!

Så bra at du har meldt deg på Valentine swapen på Art Pieces. Det blir gøy!
Tar du ukesutfordringene også? ;-)

Uansett, ønsker deg en god søndag.

Klem, Lise

Silvia Kristine sa...

Nydelige kort! Har gledet meg til oppdatering! :)
Ha en fin dag!
Silvia