lørdag 7. februar 2009

Penneholder







Fikk en bestilling på en penneholder av en kollega, da hun så den jeg hadde laget til kontoret mitt :) Kjekt å lage ting for andre synes jeg.
Jeg ble ganske fornøyd, men enda litt skeptisk til det blå pom pom båndet rundt.. ble litt voldsomt kanskje? gi gjerne tips, så kan jeg kanskje endre den..

Materialer: ark husker ikke, tyll og pom pom bånd fra Scrappejungelen, blingstjerne fra Kaiser Kraft, rubons fra MF, liten blomst er punchet ut med minste retro flower punch og pyntet med bling.

2 kommentarer:

Silvia Kristine sa...

åh, så koselig penneholder! Dette tror jeg jammen jeg må lage meg!
Ha en fin helg du også, Cathrine!
Silvia

Nina sa...

Heisann!

Takk for hyggelig kommentar i min blogg *klem*

Synes du skal ha på pom-pom båndet jeg, det er stilig.

Argon synes det var veldig stas å høre at du likte han *fnis* Det er liksom gutten til mor det da, og verdens snilleste og peneste schæfer.