tirsdag 17. juni 2008


Det første jeg legger ut her er det siste jeg har laget! Rykende ferskt, tom. endel av materialene. Fant disse supersøte harde "papp-posene" på en hobby butikk: Kontakt Engros i Stavanger. Måtte jo bare ta disse, og lage noe ut av det. Til meg selv denne gangen, dvs. til pennene mine.

Har også fått veldig sansen for små blomster (som jeg ikke kunne fordra før), så dette er det aller første jeg har laget med slike små primablomster. Kjøpte meg en 4-5 flasker idag, MÅTTE ha - selvfølgelig i litt ulike farger. Blomster er gode greier ;) Også brukt 2 nye puncher jeg har kjøpt, digger dem ;)

5 kommentarer:

Jonna sa...

Gratulerer med ny blog!

Kjempeflott oppbevaring til penner. Gleder meg til å se hva mer du lager.

annes paperfun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
annes paperfun sa...

Det kom inn noen "trykkfeil"i det første jeg skrev så derfor skriver jeg nytt her :)

Gratulerer med ny blog
Så flott oppbevaring til penner du har laget...nydelig pyntet.
Blir spennende å følge med her :)
Ønsker deg en flott dag...

bibbi sa...

Hei hei :)
Gratulerer med blogg, så kjekt! Helt sant at de har masse snæcks på Kontant Engro, er rett som det er innom der og snoper litt :)

Ønsker deg en fin søndag :)

Tuppene sa...

For en morsom ide!! Skal jeg bruke også! :) Og den var jo skjønt pyntet i nydelige farger!