torsdag 19. juni 2008

I am in luuuuv ;)


Har forelska meg helt i Hanglar og Stanglar-stemplene! Har nok ganske mye med at mange superflinke kortlagere der ute lager så mange fine kort med disse stemplene.. og jeg lar meg imponere. Pluss jeg digger småputtelarbeidet.. Å male figurene med distress ink er jo bare det kjekkeste som finnes ;) (pluss jeg må øve meg..). Dette er en lift av Anita fra Anitas Hobbyblogg (en blogg jeg forleden fant, og ikke klarer slutte å se i). Takk for all inspirasjon!
De runde stemplene er fra Ettrykk, også de er jeg helt på tuppene etter... In luuuuv ;)


Må lage mange flere sånne kort.. men jaggu tok det tid! Brukt noen timer over 2 kvelder nå.. ble ca 90 % fornøyd. hehe

6 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan!
grattis grattis till din ny startade blogg.
Är säker på att du snart fyller den med gosaker..
Gillar detta kortet och cirklarna som du har..
Är det ok om jag lägger en länk till din sida...
Kram från Camilla

Cathrine sa...

Hei, og tusen takk! Klar du legge en link til siden min ;)

annes paperfun sa...

Så nydelig kort !!!
likte fargene du har brukt...
ønsker deg en god kveld.

Silvia Kristine sa...

Dette kortet var nydelig! Flotte farger!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Håper du har en fin helg!
Silvia

Tuppene sa...

Kjempeflott kort! Og du er jo utrolig flink til å fargelegge stemplene dine!! (jeg har omtrent 3 stempler, og ingen som skal fargelegges så jeg imponeres av slike ferdigheter altså!! Tør ikke prøve selv fordi det er så himla mange flinke "fargeleggere":)) Og de fargene på kortet var jo bare helt nydelige! Syns også at hele kortet "gjorde seg" med de båndene øverst. :)

Anne Karin sa...

Åh! Dette var skikkelig fint!!