mandag 28. juli 2008

liten plast.gave-eske


Samboeren min hadde denne lille, søte plastesken liggende.. Den har før inneholdt en harddisk eller noe lignende.. men nå huser den masse kjærlighet og litt sjokolade ;)
Jeg falt sånn for prikkene på esken, de er små forhøyninger i lokket (finnes på undersiden også). Malte inni dem med hvitt for å fremheve den. Dette gjorde jeg også på skriften nederst, der det står handle with care.. man må jo utnytte det man har. Passa jo fint inn!!
Er forresten superhurtig scrapp i sommervarmen dette, jeg bare tok noe jeg fant liggende og kleistra fast omtrent... sim sala bim!!!

2 kommentarer:

TomRabb sa...

Hei sveis. Har du mekka deg side, eller fått noe hjelp eller :) ? Ser bra ut dette. Hilsen Broddern.

Tuppene sa...

Så kreativ du er! Denne ble jo kjempesøt! Scrappere kan tydeligvis bruke det meste:P