søndag 13. juli 2008

Varme tanker


Dette kortet skulle absolutt legge seg stående på skeiva.. så da orka jeg ikke stritte mot.. Snu hodet på sida, så ser du bedre ;)

Et Bibbi-inspirert kort.. både i fargevalg, krølling av kanter, glitterhjerter og bruk av skisser... Har fulgt en CPS-skisse. Kjempekjekt!! Følte jeg fikk litt mer kontroll da, ikke masse rare impulshandlinger underveis.. Og bibbi inspirerte meg til en ting til: bruk av svart stempepute, selv i kombinasjon med disse sarte fargene.. Gikk jo bra det! Ark fra Graphic 45, glitterhjerte fra MF, metallhjerte fra Unikhobby, blomst fra Kaiserkraft.

4 kommentarer:

Silvia Kristine sa...

Åh, nydelig Cathrine!!! Elsker fargene! Tusen takk for hyggelig komentar! (Min mor har allerede bestilt et slikt familiealbum, så artig ide!)
Ha en finfin dag!
Silvia

Tuppene sa...

Helt fantastisk nydelig!! Liker veldig godt at du har brukt så mange forskjellige mønsterark, og samtidig fått det så helhetlig! Hvor er det hjertet fra? Det var helskjønt! Ha en flott onsdag videre!

Beate sa...

Åå, dette var nydelig!!
En gang snudde mitt bilde seg på skeiva også, da bare lagret jeg "på skeiva" først slik at det snudde seg rett veg. Aner ikke hva som skjedde akkurat da, for det har ikke skjedd verken før eller etter.

Anne Lise sa...

Nydelig kort!