søndag 6. juli 2008


Rosa.. ikke helt min greie... Ikke bare rosa og hvitt iallfall! Slet skikkelig med å få til dette kortet, men jeg SKULLE liksom lage det i helrosa. Men hadde nok vært lettere å lage en litt mer lysrosa variant, og blandet inn beige eller lysblå eller noe slikt.


Har brukt min nye yndlingsteknikk her, som jeg bruker på ALT jeg lager nå.. hehe. Embosser enten med hvitt, gjennomsiktig eller farge (her glitrende hvitt), og sprayer over med glimmer-mist (farge vintage pink, som er litt for sjokkrosa.. skulle ønske det var en mer gammelrosa nyanse på denne). Da viser det embossede mønsteret godt igjen, og det ser fint ut! For å lage sirkelen i midten la jeg over en papirsirkel, spraytet på det embossede kortet og fjernet sirkelen i midten etterpå. Ordet baby skrev jeg for hånd med en Perfect Medium penn, og embosset med sølv.

3 kommentarer:

Snuppelure sa...

Synes du klarte dette utrolig bra jeg :) Det ble utrolig fint :)

Anne Karin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Karin sa...

Ble noe feil n¨r jeg la inn kommentar her i stad... SKjønner ikke'no jeg...
Men det var i alle fall et veldig fint kort! Gleder meg til å få se mer. stilig med de charmsene og blonden var midt i blinken!